Produkt Review – Gisou

Nå i vår kjøpte jeg meg produkter fra Gisou og har nå fått testet de ut en stund.
Håroljen så jeg først på TIktok og var så imponert over hvor shiny håret hennes ble av den at jeg endte opp med å sjekke ut selve merket og flere som brukte den.
Jeg har nå Shampoo, balsam og et produkt som skal være bra for hodebunnen i tillegg til at jeg kjøpte en sånn prøvepakke med håroljen, hårmaske og hårparfyme.

Jeg elsker spesielt hvordan disse produktene lukter. Den hårparfymen er så digg.
Jeg har ikke brukt noe særlig hårparfyme tidligere, men da jeg kjøpte denne ble jeg frelst.

Men jeg føler også at produktene er mye bedre for håret mitt enn mye annet jeg har testet. Jeg merket spesielt at håret mitt ble ekstremt mykt da jeg brukte balsamen og hårmasken sammen.

Og håroljen får virkelig håret til å glinse rett etter man har påført den. Eneste jeg vil si er at den glansen ikke er der etter at håret har trukket til seg produktet ordentlig. Men det er jo for så vidt bra også tenker jeg, at det ikke bare ligger seg utenpå håret og gjør det greasy til slutt, men heller bare gir det en glans og trekkes inn.  Har du sett disse produktene på TikTok? 
Har du testet Gisou?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg