Pynte til Påske?

Nå har butikkene begynt å selge påskepynt og matbutikkene påske godis. Det er jo fortsatt en liten stund til påske, men det gjør at jeg får lyst å finne frem påske dekor og begynne å pynte. Jeg føler ofte at påske er den tiden som gir minst mening å pynte til nettopp fordi den ikke varer så lenge, så da gir det kanskje mening å begynne å pynte nå hvis man vi få noe ut av det!
Pynten jeg kjøpte i fjor er supersøt, så det er nesten kriminelt å ikke bruke den. Jeg tror jeg la ut noen bilder fra det i fjor, men vil uansett legge ut bilder av den igjen i år etter jeg har fått satt det på plass.

Når begynner du å pynte til påske?Det er så digg med alle disse vårtegnene som er kommet. Hører så mye fuglesang om dagene og det er flere solfylte dager. På fredag var det også en hjort i skogen utenfor huset her. Jeg tror jeg aldri har sett en hjort i denne skogen her så er usikker på om han hadde gått seg vill eller hva som har skjedd. Jeg gikk ut får å se litt nærmere på han og da sto han bare nedi der og stirret tilbake.
Like etter hoppet også et ekorn rundt i trærne.

Jeg gikk så ut i solen for å ta noen bilder siden det føles det er evigheter siden jeg har hatt muligheten. Og det var virkelig så varmt i solen, så det var skikkelig digg.  Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg