Raiding og kjøretur i Bergen // Boujee look

I dag plukket en kompis meg opp for å ta turen ut å raide. Raids er noe man gjør i Pokemon Go.
Et spill som fortsatt er ganske mye aktivitet på Rundtom i Bergen.
Spiller du Pokemon Go?
For min del er det det å kjøre rundt i solen og være med en venn eller fler som er kosen. Høre på god musikk og stoppe for å kjøpe mat/is/drikke.
Elsker når det sol i denne byen. Er ekstremt hvor mange mennesker som plutselig dukker opp over alt.

Disse solbrillene kjøpte jeg nylig og er helt OBSESSED. De er fra Quay og er en collab med youtuben Jaclyn Hill. Jeg mener… hallo? Boujeee looking solbriller.


Ha en strålende fin lørdags kveld <3

 

#sol #bergen #solbriller #quay #jaclynhill #missguided #playboy #raids #pokemongo #pokemon #byliv

1 kommentar
    1. Spiller nok ikke Pokemon Go nå mer, men det har helst med å gjøre at jeg altså ikke har noen å spille med (pluss litt den “hendelsen” på Voss.. 🙄😏). Men.. Hvem vet. Kanskje jeg finner på at jeg skal catche litt pokemon på nattestid nå det bare har blitt litt varmere igjen 😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg