#Relateable

Hvorfor har jeg legit GANGSPERR i beina?
Aner ikke hva jeg har gjort på de siste dagene som har gitt meg gangsperr, men ok.
Er vell et godt tegn. Eller kanskje heller et dårlig tegn på at jeg har vært i for lite bevegelse de siste årene. Og nå tror kroppen min at vanlig bevegelse er trening, haha!

Jeg holder fortsatt på med litt smålig rydding. Selvom det stoppet raskt opp en liten stund da en edderkopp dukket opp på rommet mitt. Satt en god stund i sengen og bare prøvde å få øye på den igjen. Har fortsatt ikke funnet den… på tide å brenne ned hele rommet.
Neida.. joda.. neida..
Vet ikke hvorfor det er så vanlig å være redd edderkopper, men kjenner det bare skriker langt inn i sjelen min hver gang jeg ser en. Enda et urinstinkt som har null verdi i den moderne verden (med unntak av noen land).

Nå føler jeg i hvert fall at jeg har begynt å bli bedre på å være litt hard mot meg selv i hva jeg beholder og hva jeg kaster.
Hvis jeg vet jeg ikke kommer til å bruke det (selvom det har sentimental verdi) ender det opp i bosset eller på Tise.
Noe som har vært utrolig vanskelig tidligere. Who can relate? 

Det er også en tredje person på vei inn i kollektivet. Hun har drevet å flyttet inn de siste dagene og er boende offisielt fra 1.mai. Så det blir utrolig koselig nå som kollektivet er begynt å faktisk bli et kollektiv.

GOD Lørdag  – hilsen Edderkoppen på rommet mitt. Jk… 

#lørdag #helg #hverdag #outfit #rydding #cleaning #spring #trening

Og jeg burde seriøst ansette noen bare til å lage overskriftene mine. So terrible, I’m sorry..but not really though. 

Følg meg gjerne på Insta HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg