Revenge Era Photoshoot

Nylig tok jeg turen ut med en fotograf som kontaktet meg på Instagram. Jeg fant ut at det var på tide å prøve noe nytt og rett og slett bare si ja. Jeg må innrømme at det ikke var det letteste å få tatt disse bildene da det var så ekstremt kaldt ute og jeg er skikkelig frysepinn. Hadde det ikke vært for temperaturen tror jeg disse bildene kunne blitt enda bedre. Men vi fikk jo likevel tatt noen kule bilder. Jeg anbefaler å sjekke han ut på Instagram (du finner link nederst i innlegget).

Og med Revenge Era, så mener jeg at det er tiden hvor jeg tar tilbake livet mitt og krever min plass i samfunnet.

  

Foto tatt av @Sveinsolo
Anbefaler å ta turen innom Insta og sjekke ut profilen hannes! Altså så bra!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg