Self-Love

Den siste tiden har jeg vært flink til å gå turer, men begynner å merke at det i seg selv ikke er nok til å få kroppen tilbake på rett kjør. Eller egentlig så har aldri kroppen min vært på rett kjør. Trening er noe jeg ikke har vært flink på noensinne.
Men jeg var ganske aktiv da jeg var liten, altså før puberteten kicket inn. Når den kom forandret alt seg og kroppen føltes ikke lett lenger.
Jeg var heller aldri ordentlig flink på det å spise ofte nok og sunt. Noe jeg har blitt mye flinkere til nå senere i tid, mye fordi jeg ble tvunget til det da psyken ble som den ble.
Riktig kosthold og trening er utrolig viktig. Ikke bare fordi det er bra for helsen, men fordi det er en måte å ta vare på seg selv på. Det å bry seg om seg selv å ta gode valg for kropp og sinn er nødvendig for å ha det bra med seg selv. Noe det tok meg lang tid å forstå.
Det ligger langt inne for meg å prioritere meg selv på den måten og være snill mot meg selv. Men det er så viktig. For ikke bare får du det bedre med deg selv på den måten, men du blir en bedre person for andre å være rundt også.
Jeg begynner å forstå at om jeg har det bra har de rundt meg det bedre også. Så på den måten blir det å ta bedre vare på seg selv en måte å ta bedre vare på de rundt seg også.

Hvor søte er ikke bare disse treningsklærne! Letet ganske lenge uten å finne noe jeg likte, så da jeg kom over disse ble jeg positivt overrasket.

Stay Fancy Xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg