Self tan drops

Den siste tiden har jeg testet ut Self Tan dropsene til Sophie Elise, og må si jeg likte disse mye bedre enn selvbruningen hennes til kropp.
Denne bruker jeg naturligvis bare i fjeset og av og til på hendene, men det forsvinner ikke flekkete og ujevnt som jeg opplever med selvbruningen.
Jeg skal likevel bruke opp selvbruningen jeg har til kropp også. For det er ikke et dårlig produkt og fargen er utrolig fin, det er bare dette problemet med at den sitter ekstremt godt noen steder og andre steder ikke i det hele tatt på tross av bruk av både skrubb og fuktighetskrem på forhånd. I tillegg til den flekkete faden som nevnt tidligere.
Men den i dark er i det minste super grei å bruke på leggene og der føler jeg ikke faden blir så unaturlig heller.

Men disse self tan dropsene er lette å bruke, gir en fin farge i fjeset og irriterer hvert fall ikke min hud. Også vil jeg tro den holder en stund da du bare bruker max 3 dråper hver gang du bruker den.

Har du prøvd produktene fra Glöd?
Hva syntes du om de?

PS: Hvor søte er ikke disse sminkekostene fra Makeup Mekka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg