Self-tan favoritt

I går leverte jeg Macbooken inn til reparasjon. Så denne uken må jeg bruke Samsung pcen min, noe jeg virkelig ikke liker da den så vidt er brukbar. Og det til tross for at jeg nesten ikke har brukt den siden jeg kjøpte den, men det er en skikkelig dritt pc.
Uansett så skal jeg skal nok holde ut med den…håper jeg.

På den positive siden ser det ut som det endelig blir litt sommer en stund i løpet av uken, så akkurat det ser jeg veldig frem til. Jeg har også påført favoritt self-tanen min fra Bare Minerals, men den ser ikke ut til å selges lengre uten at jeg forstår hvorfor.
Beste jeg har prøvd. Man får en fin og jevn men ikke for ekstrem farge som om jeg husker riktig fader uten å se helt flekkete og rar ut.
Noen som vet hvorfor den ikke selges lengre?

Jeg har også prøvd den fra Sophie elise i Dark, og syntes fargen generelt så bra ut bortsett fra på hendene hvor jeg påførte enda en gang etter å ha vasket de. Det dumme da var at hendene mine ble helt ekstremt mørke uten at dette gikk vekk på lang tid til tross for grundig skrubbing hver dag.
Og generelt fadet den ganske flekkete. Vet ikke om det samme gjelder den i medium. Så del gjerne din erfaring i kommentarfeltet!

Jeg trenger noen gode tips til self-tan når den jeg liker best ikke ser ut til å være på markedet lenger.

Hvilken self-tan er din favoritt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg