Sentrum er like mye mitt som ditt.

Hola!
I går tok jeg meg turen ut i varmen. Tror det må ha vært den varmeste dagen i hele sommer, og det er egentlig dagen i dag også. Selvom jeg ikke liker at det blir regn de neste dagene, så er jeg samtidig glad for at temperaturene roer seg litt.

Jeg føler det er mye jeg kunne gjort i år hadde det ikke vært for den stengingen av Torget. MDG stjal på en måte sommeren fra meg og akkurat det gjør meg litt bitter.
Ikke bare stjal de sommeren fra meg, men de satt kjepper i hjulene på eksponerings treningen min i forhold til psyken. Og det er jeg mest sint for.
Jeg tror ikke de egentlig bryr seg om hva de gjør mot folk og hvordan det på virker store deler av samfunnet. Og da spesielt de delene av samfunnet som er veldig utsatt og ikke har noen til å snakke for dem.
Og selvom torget nå endelig er åpnet igjen og man endelig slipper inn igjen i sentrum, så er jeg og mange andre fortsatt veldig preget av det. Og dette blir nok noe jeg bare kommer til å fortsette å ta opp og snakke om. Og ikke minst kommer jeg til å være veldig obs på hva MDG prøver å få igjennom i fremtiden.
Jeg er en person som alltid har tenkt en del på jordkloden og håper på bedring i forhold til miljø og i samfunnet generelt. Jeg blir sint når jeg tenker på plasten i havene og andre miljøkriser.
Jeg blir derfor ganske provosert når et slikt parti som jeg egentlig bare burde ha positive følelser til er så arrogant og lite empatiske.
Det er kun en person som har vist seg å ha bena plantet nede på jorden den siste tiden, og det er Trym Aafløy.

Ikke alle i samfunnet er friske og oppegående. Men hvem snakker for de egentlig?
Hvem er det som forstår? Noen må jo stå opp for slike saker og presse frem utvikling og akseptering.
Man blir ikke frisk av å bli dyttet under et teppe og late som om man ikke eksisterer. Alle skal ha en plass i samfunnet og eneste måten man kommer TILBAKE til samfunnet på er om det skapes muligheter for bedring. SENTRUM ER LIKE MYE MITT SOM DITT.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg