Serie tips – Siren

I helgen så jeg en serie som nylig har kommet ut på Tv 2 sumo.
Den heter Siren og er en serie som handler om havfruer. Men ikke den type havfruer man ser i den lille havfruen.
Jeg ble helt oppslukt i den fra episode 1 og endte opp med å se ferdig sesong 1 på to dager.
Riktig nok er det ikke så utfordrende da det bare er 10 episoder ute, men hver episode varer rundt 40min.

Byen Bristol Cove har vært hjemmet til havfruer i århundrer. Og historier om havfruene har blitt gjenfortalt til barnebarn over flere generasjoner.
I serien møter vi marinebiologen Ben som får en rekke utfordringer da det dukker opp en ny jente i byen som heter Ryn.
Hun dukket opp like etter en av Ben sine venner ble skadet og bortført av militæret etter de dro opp noe mystisk i nettet ute på fiskebåten.
Jeg vil ikke si så mye mer, annet enn at det er en serie som er verd å gi en sjanse. Jeg tror også første episoden kan sees uten abbonement (men da med reklame) om man har lyst å sjekke ut om man vil se den før man kjøper abbonement.

Sesonger 2 kommer i på tv 2 sumo i desember. (bildet lånt fra google)

Har du en serie anbefaling?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg