Shane Dawson BROKE the internet

God helg folkens.

I dag lanserte Jeffree Star og Shane Dawson den nye sminke kolleksjonen and they BROKE the internet.
Beauty Bay, Jeffree Star sin egen side og Tanstore som er en norsk side har alle vært nede. Tanstore er nå oppe å går igjen men alt er utsolgt.
De andre sidene derimot er fortsatt nede. Så det er ganske sykt!
Tror Shane Dawson ligger i en ball på gulvet og freaker ut. Han som var bekymret for at ingen ville kjøpe produktene i det hele tatt.

Jeg tenkte jeg skulle prøve å sikre meg paletten, siden jeg ikke har et eneste Jeffree Star produkt til tross for at jeg elsker sminke.
Jeg tenkte at hvis jeg først skulle prøve et av produktene hannes kunne det like greit være i samarbeid med Shane Dawson. Jeg har jo visst hvem Shane Dawson var i alle år, og regner han som en av de OG youtuberene. Men har de siste årene digget de nye seriene hannes med alt fra Tanacon til seriene om Jeffree. Han har virkelig gjort ting på youtube som ikke er blitt gjort før og det har hatt enorm suksess.

Han er også en av de youtuberene som har føttene godt plantet på jorden. Han går rundt og føler at han aldri fortjener noe og tror at ingen liker han. Han har snakket mye ned til seg selv og går ikke rundt og flashes dyre merkeklær. Ikke at det er noe gale at man har dyre klær. Men føler det er i overkant det mange av de andre gjør hvor de bare konstant trykker det i trynet på deg. Man vil jo se andre sider av folk også, men hvis penger er det eneste de klarer å vise så har de lite annet å by på.
Shane Dawson er en av de med masse å by på og det vises. Jeg føler derfor at han virkelig fortjener dette. Og det føler visst mange også siden vell.. the internet BROKE.
(bilde lånt fra google – offisielle bildene for kolleksjonen)

Klarte du å sikre deg noe fra kolleksjonen? 
Jeg klarte nemlig ikke 🙃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg