Share a song Friday

I dag har ikke formet vært på topp. En stund etter jeg våknet fikk jeg de mest intense smerter uten at jeg vet nøyaktig hvorfor. Eneste jeg kan tenkte meg er urinveisinfeksjon eller noe i den dur. Så jeg har brukt denne dagen på å hvile og tenker jeg hopper tidlig til seng og håper formen bedrer seg.
Jeg deler derfor bare denne sangen som jeg har gått og sunget på i hodet mitt i det siste og sier GOD FREDAG.

Jeg har hørt Kid Laroi sin originale versjon også, men må si jeg foretrekker denne versjonen med Miley. Føler hun forbedrer det meste hun hiver seg med på. Man kan si mye rart om Miley, men talent det har hun!

Del gjerne en sang du har likt spesielt godt i det siste i kommentarfeltet. 🤍

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg – It would make me happy <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg