Shopping: Norske Brands

  1. NOIR STYLE
    Noir Style er jeg glad jeg oppdaget. Øredobbene som blir solgt her har fort blitt mine favoritter.
    Jeg kom over denne siden da jeg var på leting etter noe som lignet ene øredobben jeg allerede har. Jeg har totalt tre hull i ørene (hvis jeg ikke regner med industrialen jeg har på tvers av ene øret) og trengte derfor to til som matchet favoritt øredobben min. Jeg fant da denne siden som hadde akkurat den type øredobb og nå ser jeg faktisk at de har kommet ut med en identisk til den jeg søkte etter match til. God kvalitet er det også.
  2. SOPHPEARLS
    Dette er enda en smykke butikk, men med mer fokus på armbånd, ringer og halskjeder. Jeg har ikke kjøpt noe herfra enda men oppdaget bedriften da søsteren til exen min er god venn og modell for hun som står bak dette. Nettsiden lanserte hun også nylig og har tidligere solgt via Instagram.
    Anbefaler å ta en titt da hun har mye fint, men det kan virke som hun foreløpig ikke har så ekstremt mange av hvert produkt. Men det er gjerne fordi det er en ganske ny bedrift.
  3. MÄELE
    Her har jeg heller ikke kjøpt noe før, men syntes det er kult at en Influencer og ikke minst en Bergenser har startet opp eget klesmerke. Det ser ut til at nettsiden ikke har det største utvalget, men det er vell kanskje noe som kommer etterhvert jo mer etablert merket blir.
    Men det er jo ofte også styrt av kjøperne. Så jo større interesse du viser for noe, jo mer kommer de ut med.Det har egentlig vært vanskelig å finne noe særlig Norske butikker/merker som selger fine ting. Men disse og da spesielt smykke merkene har gjort et inntrykk på meg.
  4. GLÖD
    Det er vell få av oss som ikke har hørt om merket Glöd av Sophie Elise. Men det er verd å nevne nettopp fordi det er norsk og produktene er gode. Nå får jeg ikke akkurat selve self tanen til å fungere helt for meg da det er alltids noen steder den setter seg helt ekstremt godt og andre steder ikke i det hele tatt. Men fargen er sykt fint, den tror jeg faktisk er den fineste fargen jeg har sett fra en self tan før. Self tan dropsene til fjeset derimot er en stor favoritt hos meg og brukes daglig. Og nye produkter fortsetter hun å komme ut med så man kan være sikker på at man finner et produkt man liker. Og ekstra fint med litt self tan nå mens vi går mot våren. Ellers kan man jo også benytte Påsken til litt egentid med Sheet Mask fra Glöd.

Har du oppdaget et norsk merke eller en du vil anbefale? Legg igjen en kommetar ❤️

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg