Skrivesperre + LoveShackFancy Outfit

Hvis det er en ting som er skikkelig dritt så er det skrivesperre. Når man sitter å tenker og tenker uten å føle at man har noen som helst å si.
De siste dagene har vært skikkelig sånne dager.
På pluss siden så har vi jo hatt det ganske fint i det siste med dette været og temperaturene, men man vet jeg har lite å si når jeg tar opp været. Som om vi alle ikke er der ute å opplever været selv.

Jeg har jo hatt noen ting jeg har tenkt på selvfølgelig. Et tema jeg føler er veldig relevant nå er politikk, men føler jeg vil lage et ordentlig innlegg dedikert til det. Og gjerne en del innlegg fremover nå som vi nærmer oss valget.

Personlig økonomi har også vært noe jeg har tenkt veldig mye på i det siste, men er noe jeg ikke føler passer inn her på bloggen. Jeg skjønner jo godt hva som menes med at det å bli rik ikke gjør en lykkelig, men å stresse over mangelen på penger gjør deg ikke lykkelig heller. Jeg tror målet bør være å ha nok penger til at det ikke er en enorm stressfaktor i livet sitt, men ikke så mye at alt folk ser på deg som er en vandrende pengesekk.
Det viktigste i livet er jo personene man har rundt seg, ikke pengene man har på konto. Men som sagt er det en enorm byrde når det blir en stressfaktor i livet, så økonomisk stabilitet gjør underverker.

Jeg tror jeg bør sette noen personlige mål over ting jeg vil få til fremover. Jeg vil jo drive mer på med Youtube blant annet, det er bare litt vanskelig å få til akkurat her jeg bor nå og kameraet mitt er et speilrefleks som er stort og tungt og ikke noe jeg bare kan ta i hånden og filme vloggstil med. Men jeg må jo nesten bare finne ut en måte å jobbe med deg jeg har foreløpig, og så ordner det andre seg etterhvert.  Kjolen jeg har på meg er fra LoveShackFancy som jeg kjøpte på tilbud nå i vinter. For de som ikke vet så er LoveShackFancy et designer merke med ganske dyre priser. Men de kjører sin helt egen stil og føler de selger så mye som man ikke ser overalt ellers. Noe som gjør det litt ekstra spesielt om du spør meg.

Følg meg på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg