Sleep Talk

I natt drømte jeg at jeg dro til min bestemor.
Hun lignet ikke helt på bestemor, men jeg visste likevel at det var hun.
Jeg måtte gjennom noen rom først hvor det satt en hau av norske kjendiser før jeg kom til rommet hun var på.
Jeg gikk inn sammen med en eller annen dame som sørget for at hun lå komfortabelt, og da så jeg plutselig at bestemor var gravid. I den alderen!

Jeg fant så ut at hun var gravid med Viktor eller Rolf fra Viktor & Rolf fragrances (de som har flowerbomb parfymen). En parfyme jeg selv aldri har kjøpt eller i det hele tatt prøvd.

Barnet ville så være arvingen til hele bedriften deres.

Altså hvor kommer slikt fra?
Ingenting av dette hadde jeg tenkt på i dagene før jeg drømte det. Og det gir jo åpenbart ikke noe mening heller.
Jeg syntes det er utrolig hvilken fantasi man kan ha når man drømmer. Spesielt for en person som meg som ikke har noe særlig fantasi ellers. Men kanskje det er i drømmene jeg får alt ut, hvem vet.

Hva er det rareste du har drømt den siste tiden?

Jeg vil også tipse om en app som heter Sleep Talk. Den tar opp lyder når du sover. Det blir altså ikke 8 timer med opptak, den tar kun opp når det faktisk er noe å ta opp. Men den kan være veldig morsom hvis du f.eks snakker i søvne.
Og kan jo også hjelpe med å fortelle deg om du er skikkelig urolig eller ikke.

Det ligger også lydopptak som andre har lagt ut som også er ganske morsomme å høre på.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg