Snow Fairy

Hei!
Jeg håper alle hadde en super koselig dag i går.
Her var det fult hus, så i dag har jeg vært så sliten at jeg vandrer bare rundt i mikke mus julegenseren min og nattbukse. Jeg stresset en del i går med å gjøre meg klar og få gjort litt forskjellig før folk kom. Og det merker jeg på kroppen i dag.
Heldigvis ble dette en avslappendes dag siden de som vanligvis kommer å spiser her i dag var her i går.

Noe av det beste med gårsdagen var antrekket mitt (etter familie og mat). Jeg hadde i utgangspunktet lyst å se ut som en Snø fe. Hvor jeg hadde fått det i fra aner jeg ikke, men snø fe ble det.
Synd det ikke snødde ute, føler det hadde løftet både antrekket mitt og stemningen enda mer. Kanskje til neste år?
(Ignorer det lille kloremerket jeg har på ryggen. Det er nok selvpåført i søvne)

Nå som julafteen er overstått er det snart på tide at jeg begynner å pakke og gjøre meg klar til å flytte. Det er bare noen dager igjen av året så da er det egentlig på tide. Jeg flytter jo ikke akkurat på dagen den 01.01, men det blir nok ikke mange dagene etter vi er kommet inn i det nye året.

Jeg gleder meg til å ha alle eiendelene mine tilgjengelig igjen og ha litt av livet mitt tilbake også.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg