So am I

Min personlige mening er at det vil alltid være bra å skille seg ut. Jeg har aldri likt å være som alle andre og setter mye større pris på unike personligheter enn de som jeg aldri hadde klart å skille ut fra mengden.
I bunn og grunn dømmer jeg heller aldri noen, det som betyr mest er hvordan man behandler andre. Og det er utifra det jeg lager meg meninger om folk.
Men det er utrolig gøy når man har noe litt ekstra med seg også. At man kanskje er litt sær eller rar. Mennesker som man kan le med er de beste. Folk som liker å ha det gøy og ikke tar seg selv så høytidelig.

Livet blir kjedelig om man skal ta alt så seriøst hele tiden. Eller hele tiden være opptatt av å blende inn, se ut som alle andre, være som alle andre. Være “normal” eller A4.
Det betyr ikke at man ikke kan like ting som er mainstream, men at man liker det fordi du virkelig liker det og ikke fordi en annen liker det.

 

YOU DO YOU.

 

#musikk #inspo #loveurself #youdoyou #unik #sær #morsom

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg