Sommer?

I dag var første dagen av Pokemon Go fest. Så jeg har tilbringet dagen i sengen og fanget Pokemons.
Jeg slet med å sove i natt pga. konstante smerter som jeg ikke aner hva kommer av, så jeg bestemte meg for å holde meg så rolig i dag som jeg kunne. Så får jeg bare håpe det går over.

Det er egentlig ganske sykt at vi om en uke allerede er kommet til August. Før vi vet ordet av det er det julaften.
Jeg kan ikke si at jeg føler det har vært så mye sommer egentlig. Vi hadde noen varme solskinnsdager i begynnelsen, men da var det gjerne alt for hett og etter det har det vært ganske kjølig og regn her og der.
Også er det jo denne steningen med torget da, så jeg har jo ikke fått gjort det jeg har villet store deler av sommeren uansett.
Vet ikke hvordan det har vært andre steder i landet, men jeg regner (no pun intended) med at det har vært mye likt.
Hva syntes du om sommeren i år?

På en annen side er The kissing booth 2 kommet ut på Netflix. Endelig noe å se på!

Håper alle har en ellers god helg xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg