Step 1: Planlegging

Da var jeg flyttet ut.
Jeg har enda mye å gjøre i den nye leiligheten og har ikke kommet helt på plass enda, men syntes foreløpig det virker ganske koselig her.
Rommet mitt er et absolutt kaos da jeg har masse ting og liten plass. Rommet er vell på ca. 10kvm. Så da gjelder det å finne noen smarte løsninger.
Så for tiden har jeg bare drevet å planlagt hva som må gjøres og hvordan jeg eventuelt skal få det gjort.
Og det andre steget blir å få ut klesskapet som står her og kjøpe en kommode isteden. Så får jeg se hvordan det går.

Jeg har og fått meg Alex skuffeseksjoner med bordplate på istedenfor sminkebordet jeg hadde tidligere. Jeg trenger derfor noen smarte tips til hvordan jeg kan organisere sminken min i skuffene. Dele det inn i seksjoner osv.
Så hvis du har noen tips til sminke organizere som passer i skuffene, legg igjen en kommentar!

Men nå får jeg straks besøk av kusinen min, så jeg får blogge mer i morgen. xx Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Er så glad på dine vegne for at du igjen kinda har et “eget sted” å bo nå. Og samtidig at du ikke lengre bor der jeg var og besøkte deg i fjor vår sånn med tanke på de tingene som skjedde der etterhvert.. <3 Håper og tror at du vil komme til å trives ganske så greit der du har kommet inn nå, og jeg håper jeg kan få lov til å besøke deg igjen, om ikke så alt for lenge.

      Håper forresten at du og din kusine får en kjempeflott og hyggelig kveld ilag!! ^^

      1. Ja, det er digg å endelig ha flyttet ut igjen etter så mye leting. Men omg så mye rot… blir gal hvis jeg ikke får kjøpt meg kommode snart.
        Men haha takk var koselig det ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg