Step 2: Frustrasjon

Ja, hva kan jeg si?
Jeg brukte en evighet på å få kontaktplast i marmor på det nye sminke/pc bordet for å så rive hele greien av igjen da jeg ikke klarte å få ut luftboblene. Er det meningen at det skal være helt umulig?
Men det skal sies at jeg manglet en slik skrape som man bruker når man legger kontaktplast. Så det hadde nok vært en hel del lettere om jeg hadde kjøpt det også, men tenkte jeg på det når jeg var på panduro da? Nei, selvfølgelig ikke.

Så da er det bare å ta en ny handletur før jeg så prøver igjen.
Med andre ord blir dette prosjektet satt på vent foreløpig.

Men på den positive siden fikk jeg ut skapet. Føler jeg er skikkelig bitter mot det skapet. It’s bad blood between us.
Nå har jeg i hvert fall fått på plass kommoden jeg bestilte og fått lagt vekk en del klær.
Det er derimot en del klær jeg ikke får plass til.
Jeg skjønner ikke! Jeg føler ikke selv at jeg har så masse klær. Men kommoden min og klesstativet sier noe annet.
Men så er jeg kanskje ikke helt skapt for et 10kvm rom. Jeg er en person som trenger litt plass og er ikke i en situasjon som mange andre hvor de studerer og bare har med seg det aller viktigste. Jeg har med meg ALT. Alt jeg eier. Så da trenger jeg plass.
Men dette for være godt nok for nå.

Om noen har noen gode tips til god planløsning på små rom, legg igjen en kommentar. (Gjerne legg igjen en link til et bilde eksempel).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg