Still moving + morsom YT video tips!

Jeg må innrømme at det er veldig vanskelig å skrive noe som helst etter et slikt innlegg (forrige innlegg).
Men the show must go on.

Jeg er nesten ferdig flyttet ut fra kollektivet nå. Og nei, jeg har fortsatt ikke funnet noe nytt å flytte inn i.
Men sånn ble det visst.
Tingene mine blir satt i en lagerbod. Mens jeg fortsetter letingen.
Det blir lagt ut veldig få annonser for tiden, og det som ligger ute er det ingen vil ha. Altså veldig dårlig standard.
Og de ekstremt få jeg finner som faktisk virker bra, trenger man flere personer med seg for å leie.
Noe som heller ikke er lett å finne.

Jeg er veldig glad i området jeg bor i, og det er noe jeg ikke vil gi opp på.
Jeg virkelig elsker dette stedet. Det føles som hjemme.
Ikke har jeg så veldig lyst å gi opp gymmen min i Pokemon Go heller, men lol.. skal ikke basere valgene mine rundt det.

I dag er det skikkelig søndag vibes…
Så naturligvis har jeg sittet å sett på YT videoer mesteparten av tiden.
Hvis jeg skal anbefale en video å se på i dag, så anbefaler jeg denne:
Dønn 55min, men seriøst så verd det. Shit it hilarious!!

Som det har blitt snakket mye om i media, så giftet jo Jake og Tana seg i Vegas. Men let’s be reaaal, it all fake. Bryllupet var “just for fun”.
Hva syntes du om hele greien?
Og hvis du vil ha deg en god latter… se videoen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg