Stort Sminke Merke Som Endelig Er Lansert i Norge!

Reklame | Affiliatelenker - Fredrik & Louisa

For kort tid siden ble det annonsert at et godt kjent sminkemerke skulle komme i Norske butikker, eksklusivt hos Fredrik & Louisa. I går ble den altså lansert.
Det er nok det største som har skjedd her til lands innenfor sminke siden de lanserte Benefit hos Kicks i 2019 og Morphe i 2020. Det er så fint at de endelig får disse merkene her til lands og jeg sier bare KEEP EM COMING.
Merket som ble lansert i går er selvfølgelig Fenty Beauty. Et merke jeg personlig aldri har testet før, men har selvfølgelig hatt lyst å teste det.
Jeg benyttet meg av “Ring og Hent” og fikk dermed sikret meg godbitene jeg hadde bestemt meg for. Noe som var lurt for det solgte rimelig raskt. Jeg vurderer derfor å prøve meg på å lage en Youtube video der jeg tester ut produktene. Jeg er ikke akkurat så dreven på å lage videoer enda, men jeg blir vell ikke bedre av å ikke prøve heller. Så får jeg heller se om jeg poster den ut ifra hvordan den blir.

Produktene jeg kjøpte:What it dew makeup refreshing Spray

Gloss Bomb i “Glass Slipper” og “Fu$$y

Cheeks Out Freestyle Cream Blush i “Bikini Martini

Bright Fix Eye Brightner i “Rose Quartz” og Eaze Drop Blurring skin tint i “3

Snap Shadow mix & match i “True Neutrals” eller “nr1”
Snap Shadow mix & match i “Peach” eller “nr5”

Slip Shine Sheer Shiny Lipstick i “Makeout Break

Jeg håper virkelig at de fortsetter å tar inn store merker som dette til Norge. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke bare har fått Sephora hit. Men så lenge merkene kommer så er det hvert fall noe.

Er du glad for at Fenty Beauty endelig er kommet til Norge? 
Hvilket merke vil du skal være neste til å dukke opp i Norge?

Følg meg på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg