Sunday Funday

“Sunday funday, better than a Monday. Can only do it one way and that is the drunk way!”

Neida. Det er altså fra en serie jeg har sett en del på. Den heter “You’re the worst” og jeg digger den. Anbefales på det sterkeste hvis du liker en serie som er en god blanding av komedie og drama. Humoren der er ganske drøy. Hele serien er egentlig ganske drøy. Men er også derfor jeg digger den. Og den finner du på Netflix.

Sunday funday er det jo i dag uansett da, men drikke skal jeg garantert ikke gjøre.
Faktisk har jeg fortsatt ikke drukket på over 2 år (med et unntak av en eller to ingefærøl med alkohol innimellom), dette pga. undervekter jeg sliter med. Jeg ser derimot frem til å kunne slå meg litt løs igjen så snart jeg føler det er mulig.

Det er fortsatt strålende sol utenfor, men temperaturene er fortsatt ikke helt der. Men digg er det i hvert fall med fint vær.
Føler jeg får mye mer lyst til å gjøre ting når det er sånn.
Men i dag blir det en ganske lat dag. Det jeg liker med søndager er å gjøre minst mulig, kanskje catche opp med YouTube videoer eller en serie og bare ta det med ro. Hente seg inn igjen før det blir en ny uke.

Så ha en chill dag folkens.

Følg meg gjerne på Instagram: “Rlablogg” eller trykk HER

#chill #sundayfunday #søndag #sol #vår #verybusy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg