Sushi Friday

På fredager pleier jeg ganske ofte å bestille Sushi.
Det har blitt en greie.
Her i Norge er det jo ganske vanlig med “Taco Fredag”, men Taco har ikke fristet på ganske lenge nå.
Liker også å bruke spisepinner. Jeg tar gjerne vare på spisepinnene og bruker de når jeg spiser ostepop også for å unngå “cheesy fingers”.

Har du noe du liker å spise på spesifikke dager?
Eller noe mat du trenger din ukentlige dose av?

Nå tror jeg at jeg og hun jeg bor med snart skal rydde leiligheten og så får vi kanskje finne på noe kos etterpå.
Endelig heeelg ❣️

Ha en fin kveld 

PS!
Det bør bli sol og varmere nå snart. Jeg merker hvor mye været påvirker humøret mitt og hvordan jeg føler meg. Helt merkelig.
Merker det også på andre. Forskjellen på hvordan de er på slike dager vs. soldager. Så alle blir nok litt påvirket uansett hvilket utgangspunkt man har. Men om man sliter merker man det nok litt ekstra.
Så jeg stemmer for sol… nå takk.

#mat #sushi #fredag #helg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg