Tanker: Interiør / bolig

Akkurat nå sitter jeg og er innstilt på å skape drømmehuset på The sims. Noe som er rimelig utfordrende da de ikke har det beste eller mest moderne valget av møbler. Men jeg kan i hvert fall få noen ideer ut av hodet mitt og lagre det et sted.

Jeg syntes å huske et program hvor man i hvert fall kunne lage rom med møbler fra eksisterende butikker. Et program vi brukte da jeg gikk interiør og utstillings design.
Jeg husker selvfølgelig ikke det programmet nå lenger, så hvordan jeg finner det igjen er et mysterium.
Man kunne ikke lage hele hus med dette programmet da, men man kunne lage rom for rom.
Vi hadde faktisk noen ordentlige kunder også da jeg gikk vg2, så vi skulle f.eks lage kjøkken til en ekte person.

Jeg tilbringer mye tid på å tenke på hvordan jeg vil at huset mitt skal være når jeg endelig kan kjøpe.
Det er ikke ting jeg vil gjøre på et sted jeg leier. Og spesielt ikke i de kollektivene jeg har vært i det siste hvor det føles veldig midlertidig.
I tillegg til at andre skal flytte inn, og da mest sannsynlig fremmede. Og da kan fort ting bli ødelagt eller misbrukt.
Da er det lite greit å investere i fine møbler eller pynt.

Men jeg har fortsatt mange ideer, og de må ut et sted!
Synd The sims 4 ikke har kommet ut med slike utvidelsespakker som de hadde til The sims 2, som IKEA eller H&M og disse.

Jeg er veldig glad i et lyst og moderne utseende på boligen med mye lysinnslipp.  Jeg liker også at det er noen edgye detaljer.
Så gjerne en hvit, rose gold, svart kombo.
F.eks

(bilde lånt fra google)
Her ville jeg nok byttet ut de rosa gardinene med hvite, og den svarte stolen ville jeg nok hatt i en annen stil.

(bilder lånt fra pintrest)

Er du interessert i interiør?

#interiør #thesims #design #drømmehus #hus #bolig #boligdrøm #tanker #ideer

Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer
    1. Ah, The Sims ja. Sist jeg spilte The Sims så forsøkte jeg å ha en noen lunde realistisk og normal familie. Laget meg selv, en venn av meg og min venns kjæreste, og i starten var det bare oss. Men den familien på tre ble fort åtte eller noe. Og karakterene ble stadig mindre og mindre sympatiske for hver dag som gikk, og fanden var ofte i nærheten og tok både den ene etter den andre av dage. Spesielt barna har lidd en del dessverre, omkommet i brann, blitt hentet av barneværn også videre.

      Og det huset mitt.. Det er vel mer som et slott hentet fra The Addams Family-universet nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg