Tanker – Tatoveringer

Akkurat nå sitter jeg å tenker på ny tatovering. Jeg har litt lyst å ta en ny en, men usikker på hva og hvor.
Jeg vet at jeg helst vil ha en ganske liten en.
Fra før av har jeg en katt på ene leggen som jeg tok i begynnelsen av 2016 sammen med min mor. Vi begge tok den på samme sted etter at katten vi hadde hatt i 14år døde. Vi begge tok det ganske tungt og ville gjøre det til minne for han.

Jeg er en person som kan være ganske spontan, men tatovering er noe jeg tenker godt igjennom før jeg tar. Vil ikke sitte å angre i ettertid, eller ta noe jeg vet jeg kommer til å vokse av meg.
Piercinger derimot er jeg ikke like nøye på.

Et godt tips til deg som vurderer å ta tatovering er å bestille noen midlertidige tatoveringer på ebay å teste ut. 

Min bestemor tok faktisk sin første tatovering på 70års dagen sin. Noe jeg syntes var ganske kult gjort. Viser også at det ikke er noe spesifikt alder hvor man MÅ gjøre sånn og sånn. Men at man kan og bør gjøre ting i sitt eget tempo, NÅR det passer for deg.

 (Tatoveringen jeg tok i 2016)

Ønsker du å ta tatovering? 
Hvilken tatovering ville du tatt?

Følg meg gjerne på Instagram HER! eller søk opp “rlablogg”

#tattoo #inspo #tatovering #cat #katt #ink #tanker

2 kommentarer
    1. Hadde det ikke vært for mine fobier så tror jeg muligens at jeg hadde hatt ihvertfall Hotel Cæsar-logoen og Playstation-logoen et eller annet sted nå ^^ Det er jo ihvertfall mine desidert lengste og beste kjærlighetsforhold til per dags sato 😀

      Og kanskje et bilde av en banan og en boks med leverpostei. Jeg er ikke så glad i noen av disse tingene (lengre), MEN… 🤔

      1. Haha. Snakket igjen i dag om tatoveringer. Og min mor foreslo noe genialt, så tenker å lage tatovering i Photoshop for å se om det blir noe bra.
        Men ja, alltids greit å tatovere noe man bryr seg om og/eller beskriver noe av personligheten sin. Så ja gøye ideer da. Fobier kan alltids endres, så who knows. Kanskje du ender opp med en av de tatoveringene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg