Tester Kylie Cosmetics produkter

Jeg filmet denne videoen da produktene kom ut i butikk og har ikke fått sjans til å poste før nå.
Akkurat nå er det jo ganske mange som driver å boikotter Kylie og produktene hennes pga. festivalen til Travis Scott, og jeg forstår at folk er sinte og skuffet over måten det ble håndtert på. Spesielt stillheten som har vært fra dem i ettertid.
Jeg velger derimot å tro at Kylie ikke har noen onde intensjoner, selvom jeg som sagt ikke støtter hvordan det har blitt håndtert. Men hun er tross alt gravid og har et barn å beskytte, så jeg skjønner egentlig stillheten fra henne til en viss grad.
Jeg blander meg derfor ikke opp i politikken i dette og velger å fokusere på min interesse for sminke.

Jeg tror ikke det å sitte å dømme og leke bedreviter som om man vet hva som faktisk skjedde, hva de faktisk fikk med seg og hvordan de har de nå i ettertid er gunstig. Og jeg tror heller ikke ansvaret her ligger hos Kylie, og HVERT FALL ikke sminken.

Nå er det heller ikke Kylie som eier største prosenten i Kylie Cosmetics og det er mange mange mennesker involvert i merke som ikke fortjener noe negativ oppmerksomhet.

Også har dette merket akkurat kommet til Norge og selges eksklusivt hos Kicks. Kicks er en butikk jeg har blitt veldig glad i å handle i, enda mer nå som de har fått inn merker som Benefit, Morphe og kylie.

Her er videoen av meg som tester Kylie produkter fra Kicks!

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg