Thank God It’s (Black)Friday.

Da var jeg akkurat kommet meg inn etter å ha vært i Jacuzzien, og tenker å finne meg en koselig film og se på.
Det er så rart, men jeg er faktisk sliten etter hele Cyberweek og Black Friday styret. Og det uten å ha vært i en eneste fysisk butikk.
Men å drive å ha kontroll på mailen (som jeg daglig rydder opp i) og alle tilbudene osv er slitsomt, spesielt når alle butikker konkurrerer om å få oppmerksomheten din.
Nå hadde jeg jo planlagt mine egne kjøp lenge i forveien da det var ting jeg absolutt trengte (som f.eks vinterjakke), men holdt øye med alt annet også slik at jeg kunne dele det her på bloggen for å kanskje gjøre det litt lettere for andre i alt kaoset.
Så gjerne sjekk ut mine tidligere innlegg med rabattkoder eller Gave guide om du skal kjøpe julegaver. 

Nå håper jeg uansett jeg finner en film å se på. Det står mellom å se en av live action Disney filmene som kom ut i år eller en film satt i Rokokko tiden.

Ps: Jeg klarte også å bestille noe jeg angret på sekundet jeg trykket på knappen. Men da var det for sent. Heldigvis var det super billig, men fortsatt noe jeg helst ville latt være å kjøpe. Retur blir også en irriterende prosess da det er fra utlandet. Og om jeg selv må stå for frakten er det dyrere enn selve plagget. Forhåpentligvis dekker de frakten og jeg kan “undo my mistake”. Lol. Black Friday er farlig altså…

Har du gjort noen shopping tabber denne uken?

4 kommentarer
    1. Hehe, ja huff de mailene. De tar jeg som regel bare og sletter automatisk uten en gang å se på overskriften eller noe. Føler som nevnt tidligere at jeg ikke trenger noe, og hadde jeg virkelig ønsket meg noe så hadde jeg mest sannsynlig fått det med meg fra før om det var tilbud et eller annet sted da jeg anser meg selv som relativt flink til å sjekke ut slike ting på egenhånd just in case. Men i år har det altså ikke vært noe jeg har ønsket meg en god stund på forhånd, så da ble det ikke noe mer enn to spill som jeg kjøpte digitalt.

      Ehm.. Men i går gikk jeg på en liten smell. Ikke i forbindelse med noe Black Friday/Week/Cyber-tilbud, men.. Jeg gikk opp til Kiwi i går kveld og kjøpte to marsipangriser (av de mindre variantene), en pose nisseseigmenn, samt en julebrus. Og mesteparten forsvant mens jeg satt og så Unfriended: Dark Web etter midnatt. Angret nærmest allerede FØR jeg var kommet til kassa for å betale, og jeg angret ikke desto mindre da jeg satt der i halvmørket, og følte meg stadig kvalmere, og kvalmere.. xD

      1. oooo! Den første Unfriended filmen har jeg og noen venner av meg sett så sykt mange ganger. Vi digger den. Har derimot ikke sett Dark Web enda, da jeg har planer om å se den med samme personene som den første og det har ikke vært så enkelt å få til enda. Men håper den er bra!
        Haha.. var mye annet å svare på her og, men jeg så “Unfriended” og da var det alt jeg klarte å fokusere på haha!

    2. Jeg likte Dark Web helt greit. Slet litt med å konsentrere meg i starten da det hendte flere ganger at det poppet opp diverse meldinger fra samtlige ukjente på skjermen SAMTIDIG som noen venner av hovedkarakteren skravlet og skravlet i bakgrunnen på Skype.

      Ellers likte jeg vel storyen i den første filmen hakket bedre også, da jeg syns den filmen var bedre gjennomført. Men når det igjen er sagt syns jeg ikke Dark Web var noe dårlig film. Bare ikke like bra som den første for den ga jeg vel terningkast 5 på bloggen i sin tid. Mens DW tror jeg bare ville fått en helt ok 3er fra min side.

      1. Ja, forventet egentlig at den ikke kom til å nå helt opp til den første. Spesielt siden jeg kjente til noen av skuespillerene fra den første og likte den litt ekstra godt pga. det.
        Men det er fortsatt et veldig unikt konsept å ha en hel film foregå igjennom pc skjermen, så ser fremt til å se den uansett. Regner med den hvert fall var underholdene nok x)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg