That Insta Feed

Hellu!
Akkurat nå sitter jeg å prøver å finne ut hva jeg skal poste på Instagram. Jeg synes det er så utrolig vanskelig når jeg føler det må passe inn i feeden og bildene må ha en viss kvalitet. Jeg vet at feed og dette ikke egentlig er så viktig, men jeg liker ikke at det ser for rotete ut.
Og det må da være lov, er jo tross alt min Insta. Men likevel gjør det jo at jeg kanskje ikke får postet like ofte som jeg skulle ønske, så dette blir noe jeg bør jobbe med fremover.

Det samme skjer ofte innpå her. Jeg har ikke det innholdet jeg vil poste klart og har vansker med å finne alternativer.
Jeg skjønner hvorfor alle disse toppbloggerne som nå er forsvunnet hadde så mye hjelp. Dette er ikke nødvendigvis en “one man job”, med mindre alt man gjør er å skrive.
Så det spørs jo selvfølgelig hva fokuset er, men det jeg vil ha fokus på her inne er noe som er vanskelig for en person å gjøre.

Det å bare skrive kan være helt greit om man først har noe å si, men personlig føler ikke jeg for å proppe folk med meningene mine dag inn og dag ut. Jeg deler dem når jeg føler behov.

Jeg liker bilder. Jeg føler bilder kan fortelle utrolig mye om man lar dem. Og jeg vil fokusere på mote da det er noe jeg virkelig elsker. Og spesielt siden jeg har en stil som ikke man ser på de fleste nordmenn.
Den skandinaviske stilen er ikke helt meg og føler det vandrer nok folk rundt i svarte klær og army boots.

Jeg sette pris på om dere gidd å følge meg på Instagram @Rlablogg

Og om noen kjenner en hobby fotograf som holder til i Bergen, Let me know!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg