The Park

I dag har jeg stort sett vært ute. Følte det var et must siden det var så fint vær.
Jeg sjekket værmeldingen som sier det skal bli regn de neste dagene, så da sugde jeg bare til meg mest mulig sollys i dag.
Skulle ønske jeg hadde sjekket værmeldingen noen dager før så jeg kunne ordnet noe skikkelig grillings med venner i parken. Men siden jeg ikke visste om at det skulle bli så bra ble det lite tid til å planlegge.
Jeg satt en stund alene og hørte på musikk, men senere kom en ny venn å holdt meg med selskap.

Jeg elsker å bo så nærme parkområder. Det er bare mye mer liv på sånne plasser.
Det var mange som grillet og spilte badmington og andre uteleker. Noe som fikk meg til å tenke på at det kanskje hadde vært en ide å kjøpe noe ute-spill selv. F.eks Smashball, et spill jeg husker jeg digget før. Badmington er også en fin ting å ha liggende til dager som dette.

Håper så sykt på at det blir flere dager som dette i sommer. Skal det regne hele tiden blir det bare trist.


Jeg tok ikke med kameraet ut i dag, så da ble det mobil bilder. Ikke like bra.. men det er da noe.

“Some people look for a beautiful place. Make a place beautiful.”

Har du noen parker i nærområdet? 
Er det noe du spesielt du skulle ønske det var i ditt nærområdet?

#finvær #ute #natur #park

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg