Ting jeg har elsket den siste måneden

April/May Addictions
Foods:
#️⃣ Donuts! Jeg kjøpte meg nylig en donut maker og har siden laget donuts ganske så ofte!
#️⃣ Alpro Risdrikk (eneste av de veganske drikkene jeg bare kan drikke rent). ELSK.
#️⃣ Sushi! (Jeg har dedikert fredagen til sushi, og kaller det Sushi Friday)
Hud/Sminke:
#️⃣ Mario Badescu toner, face spray og spot treatment (Jeg trengte sårt noen hudprodukter som jeg faktisk liker. Og disse ble en vinner hos meg)
#️⃣ Colourpop x Zoella Blush + colourpop bff mascara (har lenge hatt lyst på mascara med farger. så disse var gøy å prøve og kommer til å bli brukt enda mer i sommer)
#️⃣ Colourpop Disney “It’a a princess thing” palettet
Mote:
#️⃣ Missguided x playboy kolleksjonen
#️⃣ Cargo bukser
#️⃣ Missguided generelt og klær fra White fox boutique
Annet:
#️⃣ Kahler vaser! (Vet jeg er super late to the game.)
Musikk:
#️⃣ Cher Lloyd – Want U back
#️⃣ LSD – No new friends
#️⃣ The Veronicas – Think of me
#️⃣ Ava Max – So am I
#️⃣ Maggie Lindemann – Pretty Girl
#️⃣ Natalia Kills – Mirrors

Hva har vært dine favoritter den siste måneden?

 

Følg meg gjerne på instagram HER eller søk “Rlablogg”
Snapchat: “Rlablogg”

#liste #avhengig #mat #musikk #mote #sminke #hud #hudpleie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg