Ting jeg ser frem til (August/September)

Det er altså helt merkelig hvor fort været og temperaturene forandres i dette landet. Man kan liksom gå fra 13 ene dagen til 22 dagen etter. Det gir ikke noe rom for forberedelser eller tilvenning.
Men det er fint at vi får nytt litt finvær før høsten kommer.

Jeg hadde tenkt meg ut for noen dager siden for å ta bilder. Mens jeg var ute kom det opp notification på at jeg hadde et Skype møte, så jeg måtte bare komme meg inn igjen. Når det var ferdig skulle jeg gå ut igjen å ta bilder og fant da ut av jeg ikke hadde batteriet i kameraet, så jeg måtte enda en gang inn igjen. Da det var funnet dro vi ut igjen og prøvde å finne steder hvor det fortsatt var sollys nok til å få tatt noen bilder, men fant da ut at minnekortet ikke var i kameraet. Det var som om det bare ikke var ment til å skje den dagen. Fikk derimot tatt noen bilder med mobil så ikke alt strevet var uten grunn.

Jeg føler denne kjolen fortjener bedre enn mobilbilder, haha. Men noen dager blir visst bare slik.

Ting jeg ser frem til i August/September:

August:
Torget åpnes for biltrafikk (slik at jeg kommer meg inn til sentrum igjen) – 16. August
At ting er litt mer tilbake til normalen (altså at folk er tilbake fra ferie)
Tredje roomy kommer tilbake og det blir litt mer lyder i kollektivet igjen – 28 August

September:
My Birthday – 5. September
Disney + kommer til Norge – 15. September
De nye Iphonene blir introdusert og lansert —

Har du noe du ser frem til i denne eller den neste måneden? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg