Trenger tips! (Sminke/hudpleie)

Snø? I April?
Som om dette året ikke har vært en stor nok spøk, skal det begynne å snø i vårmåned nummer to.
Kanskje på en måte er det like greit da det frister mindre å gå ut. Man føler ikke man går glipp av så mye når man likevel må sitte inne når det er slikt vær. Men litt sprøtt er det jo også.
Men det pleier nå alltid være litt kjipt og kaldt frem til over påsken. Så forhåpentligvis får vi mer vårvær om et par uker.

Det er et merkelig år så langt. Og jeg føler meg veldig klar for at ting skal normaliseres igjen, noe de aller fleste av oss føler på vil jeg tro.
Jeg hadde sett frem til sol, sommer og mildere temperaturer nå helt siden september i fjor, så jeg kjenner det blir utrolig kjipt om vi alle blir sittende inne da også.
Så la oss alle bare sende ut positive vibrasjoner. Gjør alle tiltak for å stoppe spredning, så kanskje det blir noe sommer på oss i år likevel.
Og om du kan anbefaler jeg også å donere noe penger. F.eks til utvikling av en vaksine. Jeg trenger btw noe tips til non comedogenic Blush og Bronzer. Jeg vil prøve å ha så vennlige sminke produkter som mulig da jeg har noe jeg tror er milia på kinnene mine. Jeg bruker ikke sminke de fleste dagene for å være så snill mot huden min som mulig, men jeg elsker jo også å sminke meg.
Har du også noen tips til hvordan blir kvitt milia, annet enn scrubs og slikt så legg gjerne igjen en kommentar.
Vil gjerne også ha tips til en god sleep mask.

Hva er dine holy grail hudprodukter?

xx Have a good day and remember…. “A smile is the best makeup any girl can wear”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg