Uken som gikk #10

Akkurat nå: Sitter jeg å nyter at det er blå himmel og sol etter flere dager med snø/regn/sludd.

Ukens tanke: Er det vår eller?

Ukens Bilde:Ukens Serie:  Jeg holder fortsatt på å se Ugly Betty, haha.

Ukens Sang: Hate Me og Never Be Me av Miley Cyrus. Disse låtene fra Plastic Hearts albumet har jeg gått og sunget på store deler av uken.

Ukens innkjøp: Kjøpte den nye skrubben fra Glöd og noen klesplass som jeg ser frem til å vise på blogg/Insta.

Ukens høydepunkt: Uhm, føler jeg alltid må sitte å tenke litt her før jeg finner noe å skrive og det i seg selv er jo egentlig ganske trist. Men jeg koste meg litt med å spille Community Day på Pokemon i dag med en kompis.

Ukens nedtur: Været. Altså det har vært helt merkelig å se det snø ned i flere dager i April!

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg