Uken som gikk #14

Ukens tanke: Jeg føler egentlig ikke at jeg har tenkt på så mye spesielt, og hvert fall ikke noe verdig av å putte her. Eneste er vell kanskje at jeg ikke klarer å fatte og forstå hvordan voksene mennesker klarer å oppføre seg som totalt idioter. Nå var det ikke mitt drama engang og ikke ble jeg direkte innblandet heller, men opplevde det likevel utenfra. Kjente jeg ble direkte oppgitt og fysisk og mentalt sliten av hele situasjonen. Det kan vell sies at jeg har en tendens til å bry meg for mye, selv for mennesker jeg ikke har møtt (fellesvenn).
Ukens bilde: Denne Søndagen spesielt har vært så ekstremt varm! Så det å stikke på Deli De Luca å kjøpe seg softis var bare gull verd! Ukens Serie: Never have I ever sesong 2. Altså denne serien er så bra at jeg klarte jo ikke legge den fra meg denne sesongen heller. Det er vell det som er mest irriterende nå til dags at de bare lager 10 episoder per sesong, mens jeg er nok mer enn 22 episode per sesong type person. Men jeg klarte å spre den over tre dager. Imponert over meg selv. 
Ukens Sang:
Amaranthine av Amaranthe. Mest fordi jeg har hatt den på hjernen en god del denne helgen. 
Ukens innkjøp:
Jeg kjøpte meg et par goodies på senteret nå i helgen, men kan gjerne legge det ut i et annet innlegg når jeg har fått sjans til å ta bilder av det. Så stay tuned for that.
Ukens høydepunkt:
Det er koselig når ting begynner å skje i positive retninger noe jeg føler det har gjort litt av denne uken. I tillegg har jeg funnet en del ting jeg ser frem til nå i høst, så positive vibes only. 
Ukens nedtur:
Altså nedturer er det jo alltids, men som nevnt over “Positive Vibes only”. Nedturen får være det jeg skrev i “Ukens tanke”.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat: @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg