Uken som gikk #16

Ukens Tanke: At bybane over bryggen og torget fortsatt i det hele tatt er et tema er noe av det mest idiotiske.
Ukens Bilde: Dette fordi jeg endelig kom meg på trening, haha. Noe jeg virkelig føler i dag… Ukens Serie: Sex Education sesong 3! Endelig begynner serier og komme ut med nye sesonger igjen og Sex Education er verd å sjekke ut om man ikke allerede har gjort det.
Ukens Sang Anbefaling: Victoria Nadine – Strangers Again. Hun her kom jeg tilfeldigvis over på TikTok og likte sangen hennes nok til at jeg søkte den opp på Youtube/Spotify. Fant flere sanger jeg likte fra hun også. Det er for så vidt veldig uvanlig at jeg hører på sanger fra norske artister, men jeg føler ikke at jeg hadde trodd hun var norsk om jeg ikke visste det pga. tiktoken allerede. Ikke at det er noe galt med å være norsk, jeg er jo det selv… men når det kommer til film/serie og musikk er jeg veldig amerikansk.
Ukens Innkjøp: Kylie Skin! Sminken hennes er ikke kommet i butikk enda med unntak av i Oslo og Trondheim, men den er vell på vei. Jeg kan legge ut nøyaktig hva jeg kjøpte i et eget innlegg.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg