Uken som gikk #17

Ukens tanke: Jeg føler hodet mitt har vært ganske så tomt denne uken. In fact føles hele uken ganske blurry. Må være dårlig søvn eller noe som står bak, eller kanskje jeg bare har vansker med å tilpasse meg til mørketiden.
Ukens bilde: Jeg fant ikke noen perlesmykker som jeg likte, så da bestemte jeg meg for å lage et selv. Her har jeg begynt på det, men butikken hadde bare tre pakker mer ferskvannsperler. Så da må jeg vente til de får inn flere. Men ikke bare får jeg lage smykke helt som jeg selv vil ha det, men også gjøre noe kreativt! Ukens Serie: I det siste har jeg sett Jane the Virgin på nytt. Det er en serie jeg virkelig vil anbefale de som fortsatt ikke har sett den. Ellers ser jeg at Locke and Key endelig har kommet ut med ny sesong, sååå da blir det snart binging! Men jeg tror jeg skal se første sesong på nytt for å friske opp hukommelsen.
Ukens Sang: Ukens sang anbefaling er av samme artist som i forrige uken som gikk innlegg. Victoria Nadine – Happy I’m sad.
I forrige innlegg anbefalte jeg “Strangers Again”, men må si jeg er hakket mer glad i “Happy I’m sad”. Girl makes good music, så jeg er glad jeg tilfeldigvis kom over hun.
Ukens Innkjøp: Oi! Nå kom jeg på at jeg aldri viste hva jeg kjøpte fra Kylie Skin, så det skal jeg legge ut ASAP. Men denne uken har jeg kjøpt en liten charm til en hoop øredobb og Grade Repair Leave in Lash Conditioner som jeg skal bruke sammen med Grande vippeserumet. Jeg har allerede brukt selve serumet noen uker nå og merker litt forskjell allerede, men som hun i kassen sa så skjer det gjerne ikke noe voldsomt før det er gått 3mnd. Da skulle det visst bli helt ekstreme resultater! Så vi får se da.(Bilde fra Instagram Story @Rlablogg )

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

Hvordan har deres uke vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg