Uken som Gikk #18

I dag var det endelig en dag med strålende sol, så da tok jeg meg en gåtur. Det er blitt ganske så kaldt også, så nå begynner det å føles som vinter.
Det popper også stadig opp nye meldinger i familie chatten av at de har begynt å pynte til jul, så nå tenker jeg at fra neste uke er det innafor å begynne.

Men uansett, her er Uken som gikk:
Ukens tanke: Slik som ting er nå kan det jo se ut som det blir restriksjoner igjen, men må si det ikke akkurat kommer som noe overraskelse. Men vi får bare gjøre våres del og så får vi fokusere på de tingene som er positive og gir oss glede.
Ukens Bilde: Ukens Serie: Hvis du vil se en skikkelig Throwback serie så anbefaler jeg “Gilmore Girls“. Den driver jeg å ser på nytt for tiden da jeg elsker “witty banter” som er måten de snakker på. Det er en koselig serie, men den har mye humor i seg.
Ellers er det jo selvfølgelig kommet ut ny sesong av Locke and Key, har du ikke sett sesong 1 enda så er det bare å sette i gang. Locke and Key er et MUST.
Ukens Sang: Gabi Demartino – Immaculate. Det er en sang med en god beskjed som du også kan danse til, derfor anbefaler jeg å sjekke den ut.
Ukens Innkjøp: Jeg har egentlig bare kjøpt litt småting denne uken som blant annet duftpinner fra Kremmerhuset (Juleduften). Jeg kjøpte også et par vintersko som jeg er helt obsessed med som jeg kan få tatt bilde av i morgen og en rosa julestjerne blomst. Hvordan har din uke vært?
Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg