Uken som gikk #19

Akkurat nå: Har jeg gjort en av mine ukentlige oppgaver og sitter nå i sofaen med macbooken på fanget og prøver å få gjort litt forskjellig.

Ukens Bilde: Lol, denne måtte jeg nesten bare putte her. Jeg fikk meg noen nye klær som jeg bare måtte prøve på. Og nå kjenner jeg meg egentlig ganske giret på vår/sommer moten!

Ukens Serie: Find me in Paris!
Jeg har egentlig hoppet mellom to-tre serier nå den siste tiden, så dette blir den første av dem jeg nevner. Jeg elsker denne. Den handler om en jente som går på ballett skole i Paris i 1950. Hun er også prinsesse og da moren vil ta med hun hjem igjen og sette en stoppe for balletten prøver hun å flykte og ender med et uhell opp i årstall 2018. Bra serie om man liker ballett, Paris og litt drama (men da sånn light drama og ikke den heftige overveldende typen).

Ukens Sang: Victoria Nadine – If I were you
Denne sangen ble nylig sluppet og må si jeg liker den ganske godt. Victoria har en tendens til å lage sanger som treffer meg hvert fall. Den handler vell egentlig om å endelig innse at man er verd det.

Ukens høydepunkt: Alle vårtegnene som dukker opp! Sier litt om det i morgendagens innlegg <3

Ukens nedtur: Nei, altså hva skal jeg si her egentlig? De generelle nedturene er vell noe som alle føler på akkurat nå så føler ikke jeg trenger å si så mye om akkurat det. Mens mine personlige nedturer er egentlig litt det vanlige; at jeg ikke helt har funnet ut av ting som jeg vil finne ut av. Skulle av og til ønske at man hadde en sånn magisk bok som bare fortalte deg hva du burde gjøre.

Hvordan har din uke vært?<3

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg
Jeg har også Tiktok som du kan følge meg på “@Renatelande”. Tenker å legge mer ut der etterhvert.

PS: Har du noen tips til hva du vil se her på bloggen, legg gjerne igjen en kommentar!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg