Uken som gikk #2

Akkurat nå: Spiller Pokemon Go, noe jeg har gjort så og si hele dagen. Haha, det er event og jeg må fange shinies.

Ukens tanke: “Kommer ting alltid til å være slik?”

Ukens favorittplagg: Må bli alt jeg har på meg her
Ukens Serie: Jeg vet faktisk ikke. Er ganske misfornøyd med det meste jeg ser på for tiden. Men jeg ser på en serie som heter “This is Us” på Amazon prime og den er faktisk utrolig god. Bare litt tung innimellom mentalt og jeg prøver derfor å holde meg til “lettere” serier.. men alt er enten dritt eller sett allerede.

Ukens Sang: Tana Mongeau kom nettopp ut meg en sang som heter “Without you” og den er overraskende god. Blir definitivt satt på repeat. 

Ukens innkjøp: Bestilte meg et smykkeskrin fra Glitter som nå var på tilbud. Jeg ligger smykkene mine bare i en rotete hau på nattbordet så fant ut det kanskje var et lurt innkjøp.

Ukens høydepunkt: Være ute i solen, møte en jeg har snakket med lenge men ikke møtt IRL før, og fått litt bra pokemons på pogo og hatt det gøy med kompisen min Kjetil.

Ukens nedtur: Vært ganske sliten etter mye eksponering og prating om ting som er vanskelig.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg