Uken som gikk #3

Akkurat nå: Sitter å prøver å samle energi nok til å orke å lage meg middag.

Ukens tanke: Jeg føler jeg burde skrive ned en skikkelig dyp og meningsfull tanke her. Men sannheten er at tanken jeg har tenkt mest de siste dagene er “Hvorfor blir den aldri shiny?” etter raidene i Pokemon Go.

Ukens favoritt antrekk: 
Ukens Serie: Jeg har enda ikke funnet meg noe ny serie, så jeg ser derfor “Hellcats” på nytt igjen og Community.

Ukens sang: Glass House av Gabbie Hanna. Sjekk ut musikk videoen på Youtube, den er ganske ulikt det meste man har sett før.

Ukens innkjøp: Føler egentlig ikke at jeg har kjøpt noe særlig denne uken. Tror det beste jeg kan huske å ha kjøpt må være kinder buenoen jeg kjøpte i går. 

Ukens høydepunkt: Vært mye ute og hengt med kompisen min Kjetil. Vi kjørte rundt og raidet litt på Pokemon Go og senere så vi skrekkfilm.

Ukens nedtur: Mens smerter. Ikke mer å si om det.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg