Uken som gikk #5

Ukens tanke: “Skal jeg, eller skal jeg ikke?”

Ukens favorittantrekk: Vanligvis vil jeg sette inn bilde her, men jeg tok faktisk ingen bilder av meg selv denne uken. Tror ellers det var kjolen jeg gikk med i går som vinner her, som jeg i dag må vaske tuttifrutti ut av.

Ukens Film: Our house. En skrekkfilm vi fant i går på Netflix. Egentlig en B-film som både var dårlig og god samtidig, men jeg likte den fortsatt bedre enn Annabelle 3 som jeg syntes var skuffende. Spesielt etter den 2eren som bare var helt sick, så kommer 3eren og er like skuffende som The Conjuring 2.

Ukens Sang: My Fit av Mad Curcuit, TeaMarr. Fikk denne på hjernen etter å ha sett den i den nye Netflix serien “Never have I ever”. En serie jeg anbefaler btw!

Ukens innkjøp: 
Denne toppen og shortsen fra River Island
Ukens høydepunkt: Tror jeg må si gårsdagen der. Koste meg med kompisen min Kjetil hvor vi kjørte rundt i byen, spiste is, lagde sushi og så skrekkfilm.

Ukens nedtur: At skjermen på macbooken er blitt dårlig og må repareres.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg