Uken som gikk #6

Reklame | Inneholder annonselenke til &OtherStories

Akkurat nå: Sitter å laster ned alle The sims pakkene mine på den nye Macbooken mens jeg ser The big bang theory.

Ukens tanke: “Det hadde vært så digg å bade”

Ukens favorittplagg: Denne toppen fra Zara og shorts fra & Other stories. & Other stories har blitt en av mine favoritt steder å shoppe. De har så mye fint og til så god kvalitet!Sjekk gjerne ut & other stories HER og trykk HER for en lignende shorts

Ukens Serie: Jeg har egentlig ikke noen nye serier denne uken. Men så akkurat ferdig sesong 3 av Siren og nå ser jeg bare de siste sesongene av Big bang theory.

Ukens Sang: Gucci on my Body – Baby Ariel

Ukens høydepunkt: Sol, sommer også var det sykt digg å vasse i går. Var for så vidt ikke så gale å stå under fonten heller.

Ukens nedtur: Psyken.

Hvordan har din uke vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg