Uken som gikk #7

Akkurat nå: Sitter i sengen med “New Girl” på skjermen. 

Ukens tanke: Kan de ikke bare åpne torget for biltrafikk igjen?

Ukens Outfit: Egentlig blir det vell antrekket jeg hadde på meg i går, men tok da typisk nok ingen bilder. Så da blir det dette.

Ukens Serie: I det siste har jeg bare sett New Girl på nytt igjen. Elsker den serien.

Ukens Sang: “Past Life” av Trevor Daniel og Selena Gomez

Ukens innkjøp: Jeg kjøpte meg ny pute noe som var veldig på tide. De jeg hadde er mer lefser enn puter. Jeg kjøpte også silke putetrekk til puten og OMG.. jeg føler man aldri kan gå tilbake til vanlig putetrekk etter å blitt vant til silke. Det føles så godt og er mye bedre for huden og håret. Man kan også bruke sateng, føles ganske likt men mye billigere. 

Ukens høydepunkt: At jeg endelig har begynt prosessen med å bleke etterveksten. Jeg har tatt en runde og visste jo at det kom til å trenge en runde til. Jeg lar håret mitt hvile noen dager før jeg kjører på med en til runde. Jeg liker å heller gjøre det på en måte som er best mulig for håret og heller tåle og være litt gul/oransje noen dager.

Ukens nedtur: At torget er steng for biltrafikk. Det har virkelig gått utover både humør og energinivåene. Vi kjørte bare rundt i nærområdet i helgen og hadde liksom ingen steder å dra. Ble mye kjøring i sirkler uten mål og mening. Skulle vi dratt inn til byen måtte vi gjennom tunell og ut på motorvei som tar oss hele veien til andre siden av sentrum. En stor omvei og for mye for meg psykisk. Spesielt siden tunellen allerede hadde blitt steng pga. problemer to ganger i dag og det er ikke uvanlig for den tunellen.
Det har også gått utover bloggingen da jeg har følt meg ekstremt lite inspirert.
Heldigvis er det mange dette med steningen av torget har gått utover og skapt mye problemer rundt om. Så jeg håper jo de ser at dette prøve prosjektet deres ikke fungerer og åpner opp igjen før den 16.august som er når de egentlig skal åpne opp og vurdere om stengningen skal bli permanent.
Jeg ser virkelig ikke hvordan det skulle fungert på permanent basis og butikkene lider jo ekstremt. Vi har akkurat kommet oss på bedringens vei etter Lockdown. Butikker vil jo prøve å sikre seg slik at de ikke går konk, så gjør de det vanskeligere ved å gjøre det umulig for kjørende og komme seg dit. Og i disse regnfulle tider vil det også være mye mindre folk som vandrer i sentrum.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg