Uken som gikk #8

Akkurat nå: Sitter i stuen med en kompis med hver sin Macbook på fanget. Søndags chill.

Ukens tanke: Shit… det er faktisk høst snart.

Ukens Outfit:
Ukens Serie: Jeg har enda ikke sett noe særlig nytt og har egentlig bare fortsatt å Binge New Girl. Så isteden kommer jeg med en serie anbefaling: “Friends from college” på Netflix!

Ukens Sang: Bubblegum Bitch av Marina. Denne sanger er jo absolutt ikke ny, men jeg oppdaget den først i år. 

Ukens innkjøp: Et skjørt fra LoveShackFancy som er på vei!

Ukens høydepunkt: At torget er åpent for biltrafikk, duh.

Ukens nedtur: Sliten. Og bekymrer meg for at vekten ikke går oppover som den burde.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg