Uken som gikk

Akkurat nå: Nå sitter jeg å ser på serien “The Next Step”. Som teknisk sett er en tenåringsserie, men den handler om dans og det var det som dro meg inn.

Ukens tanke: “Jeg burde vell begynne å pakke”. Jeg flytter rett etter nyttår og har egentlig ikke forberedt meg enda. Pakking er et skikkelig ork!

Ukens favorittplagg: Det må være antrekket jeg hadde på meg på julaften, men føler jeg allerede har delt det nok. Dette kommer på en god andre plass. Elsker denne faux fur kåpen min som jeg kjøpte på Black Friday!
Ukens serie: Jeg fant akkurat ut at det var kommet nye sesonger av “Marvel’s Runaways” på HBO. Så det er for det meste den jeg har sett på de siste dagene. Anbefales.

Ukens album: Jule albumet til Sia. Elsker alle sangene på albumet og musikkvideoene er så kreativ. Syntes det er rart at to av videoene er helt vekke fra Youtube. Heldigvis finnes de på iTunes.

Ukens innkjøp: Denne uken har jeg jo ikke akkurat kjøpt noe særlig siden det nettopp var julaften. Men jeg kjøpte meg en jakke som ikke er kommet enda.
Ukens høydepunkt: Julaften. Jeg fikk sett “A Christmas Carol” og spist god mat med familien. Så alt i alt en koselig dag.

Ukens nedtur: At det ikke kom snø. Det var noe jeg virkelig ønsket meg denne uken, men isteden er det nå regn og sterk vind.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg