Under my (Love)Spell

Hvis det er en butikk jeg elsker så er det Victoria’s Secret. Mye av undertøyet mitt er fra VS, favoritt morgenkåpen og en del Body Lotions og Fragrance mists.
Favoritt duften er Love Spell og nå har jeg den i La Creme versjonen også, og den lukter himmelsk! Jeg liker også det konseptet med at du alltids finner Body Lotion og Fragrance mist som hører sammen. Og ikke minst at de fleste duftene er noe jeg som er sensitiv mot sterke dufter kan bruke.

Som jeg har skrevet tidligere så håper jeg vi kan få til å få butikken til Bergen. Det hadde vært utrolig gøy å få til. Jeg har jo snakket mye om at Bergen mangler utrolig mange populære butikker, og det synes jeg er på tide å gjøre noe med!
Denne byen er ikke en by som er verd å shoppe i, og hvis de vil at flere skal handle i fysiske butikker må de få butikkene vi vil handle i! Det er for dumt at det skal være så vanskelig å få shoppet de tingene man vil her til lands hvor man må ty til online shopping fra utenlands butikker og at Oslo er den eneste byen som får det lille utvalget vi får faktisk får her til lands.Trykk HER for å skrive under på underskriftskampanje for å få Victoria’s Secret til Bergen <3
Det er også supert om du deler underskriftskampanjen på Facebook! Hvis man vil få noe gjort er det viktig at man gjør stemmen sin hørt.

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg