Update + Konsert med Eirik Søfteland

Dagen i går ble ikke helt som planlagt. Formen min var ikke spesielt bra i helgen og gårsdagen var ikke noe unntak.
Men sånn ble det visst.  I dag har jeg egentlig bare slappet av og sett litt på Disney + og spilt Happy Pet Story på mobilen. For de som husker Pet Society fra Facebook så er Happy Pet Story så og si det samme, men selvfølgelig noen endringer. Personlig hadde jeg foretrukket om mobil appen var helt lik Facebook spillet, men det er jo sjeldent tilfelle. Men det er hvert fall det nærmeste jeg kommer. Men Søndag ble i hvert fall en ganske grei Søndag da meg og en kompis dro på Intim konsert med Eirik Søfteland og Tore Christer borte i Kulturhuset. Litt stas å havne på gjesteliste og.
Eirik har jo et enormt talent og jeg likte konseptet med at han covret gode og kjente låter fra gjennom tidene (Queen, Frank Sinatra, Prince, The Beatles osv. )
Tore Christer var selvfølgelig utrolig flink også på gitar og backup vokaler.
Så jeg anbefaler å dra på konsert med dem om de skulle spille i ditt området.
Var i hvert fall noe annet å gjøre på en Søndag.Her er btw konsert antrekket mitt. Jeg var selvfølgelig den mest fancy kledde der…men hva ellers er nytt. Jeg følte hvert fall jeg gjorde antrekket litt mer casual med skinnjakken min, selvom den også kanskje er litt fancy. Men altså! Hvorfor ikke?
Hvor kjedelig er det ikke å møte opp på events og generelt ellers å møte opp i jeans og turjakke? Det er i hvert fall ikke noe jeg foretrekker.

Har du vært på konsert med Eirik Søfteland?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg