Update og Ny Frisyre

Jeg føler alltid at blogging er mindre gøy om vinteren. Man får liksom ikke lyst å dra ut å ta bilder og slikt når det er så kaldt.
Det gjør det nok ikke lettere at jeg påvirkes sånn av årstider. Når vinteren først slår inn blir døgnrytmen min helt på tryne og jeg føler som oftest for å bare være mest på rommet. (Dvale?)
Litt lettere er det rundt juletider og når vi er i Januar får man alltids en liten boost av at man har gått inn i et nytt år og vet våren ikke er langt unna. Men November er bare ikke min favoritt måned.

På den positive siden fikk jeg ENDELIG klippet håret. Jeg har ikke vært hos en frisør på mange år, men fikk en frisør hjem til meg en gang tidligere i år. Jeg har i mellomtiden stusset håret mitt selv, noe som ikke er spesielt lett.
Så å endelig dra til en frisør og få en skikkelig klipp var fantastisk.
Hun tok ganske mye av håret mitt, som man kanskje ser på bildet under. Jeg ba egentlig om enda kortere hår, men frisøren ville ikke at det skulle blir et for stort sjokk for meg siden jeg hadde så langt hår fra før. Men jeg liker lengden og håret føles ekstremt mye lettere!
Håret mitt vokser ganske fort og blir ganske langt, og derfor følte jeg for å klippe mye av da det blir veldig tungt og flatt når det blir for langt. Og jeg hadde lyst på en forandring.

(Til min store frustrasjon har jeg bare bilder med det dumme filteret som jeg misbruker heftig på snapchat.)

1.november kom forresten Apple tv + ut. De har foreløpig ikke så stort utvalg på streamingtjenesten men du kan blant annet se “The morning show” med Jennifer Aniston og “Dickinson” med Hailee Steinfeld.
Det er også en serie som heter “See” med Jason Momoa (som kjent fra Game of Thrones).

Man får 7 dagers gratis prøveperiode eller 1 år gratis ved kjøp av en ny Iphone/Ipad/Ipod touch/Apple tv/Mac.

Har du begynt på noen av disse seriene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg