Update + Pinsen

Ugh! To ganger nå har jeg lagt innlegg ut til planlagt tidspunkt og så har de ikke blitt postet som de skulle. Og det er jo naturligvis utrolig irriterende, men jeg skjønner heller ikke hvorfor?!
Siden innlegget ikke ble postet i dag som det skulle kommer det isteden ut i morgen tidlig. Så stay tuned for that, for jeg føler selv at det er et veldig nyttig innlegg og jeg har jo tross alt puttet litt arbeid inn i det.

Blir det ikke postet da får jeg bare finne ut hvem jeg skal banke…Hvordan har dere hatt det i pinsen? Personlig har jeg ikke gjort på så alt for mye. Sett litt på en serie sammen med en venn og pratet. Men ellers vært noen rolige dager egentlig. 

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg